نما فراز مهرزاد

خدمات فروش

شرکت نمافراز مهرزاد علاوه بر طراحی و اجرای نمای ساختمان، خدمات فروش مصالح نماها را نیز ارائه می کند.

محصولات ما شامل تمامی مصالح مورد نیاز برای نماهای ساختمانی شیشه ای ، کرتین وال ، نمای فریم لس ، کامپوزیت ، … می باشد.

محصولات قابل فروش به شرح زیر است:

 

نمای شیشه ای

برای کتنرل نور و انرژی ورودی به ساختمان ، می توان با انتخاب شیشه مناسب ، میزان نور ورودی و همچنین ورود و خروج انرژی از ساختمان را کنترل و آرامش ساکنان را تامین نمود.

 

کرتین وال

ساختمان اصلی کرتین وال یا استراکچر کرتین وال از شاسی و لامل تشکیل شده است.  شیشه ها یا سایر پوشش ها روی آنها نصب می شوند.  لامل همان سازه آلومینیومی است که شیشه ها روی آن نصب می شونداز ویژگی مهم نمای لامل (کرتین وال) می توان به عایق حرارتی، رطوبتی، صوتی آن اشاره کرد. این مساله باعث بهینه سازی دمای محیط و نور می شود.

 

نمای اسپایدر

نماهای اسپایدر به دلیل اتصالات پیشرفته ای که نسبت به سایر ساختمان های اطراف خودشان دارند متمایز می شوند و توجه هر انسانی را به خود جلب می کند و هر بیننده ای مجذوب این شاهکار مهندسی می شود.

 

نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت از مدرن ترین نماهایی است که در چند سال اخیر در ایران رواج یافته است. سرعت نصب بالا، زیبایی، قدرت مانور و خلاقیت در طراحی از مزایای بی نظیر نمای کامپوزیتی است.

 

درب و پنجره آلومینیومی

عبارت ترمال بریک که در درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک استفاده می شود در حقیقت عایق خارجی است که در سطح خارجی چهارچوب های آلومینیومی به منظور کاهش تبادل دمایی محیط بیرون و داخل ساختمان نصب می شود.

 

نرده شیشه ای

انواع نرده شیشه ای و سکوریت شامل  نرده فیکس پوینت , نرده اکسپوز , نرده اسپیگت , نرده با پایه شیشه گیر.

استفاده از شیشه بعنوان یک متریال جزء لاینفک هر ساختمان محسوب می گردد. با ظهور شیشه های رفلکس استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان های مرتفع و برجها امروزه بسیار متداول گشته است.

Visits: 2

Call Now Button