نما فراز مهرزاد

شرکت نما فراز مهرزاد طراحی اجرای نمای ساختمان

 –> نما نشانگر شخصیت اصلی یک ساختمان است.

نماهای ساختمان با مواد متفاوت ساخته می شوند. آنها می توانند فرآیندهایی مانند پوشش استایروفوم، پوشش شیشه ای و پوشش فلزی باشند. 

هدف اصلی از نماهای ساخته شده از این مواد ، محافظت از ساختمان است.

نمای ساختمان می تواند چندین شکل و اندازه داشته باشد، در واقع یکی از آن قطعات سازه ای است که به معمار این امکان را می دهد که تجربه و استعداد خود را به نمایش بگذارد و خلاقیت های خود را زنده کند. طراحی اجرای نمای ساختمان

گاهی مردم نما را با ساختمان‌های قدیمی‌تر یا ساختمان‌های معتبر مرتبط می‌دانند، اما امروزه هر ساختمانی می‌تواند یک نمای منحصر بفرد داشته باشد.

علاوه بر آن، مردم نما را به فاکتور زیبایی‌شناختی ساختار ساختمان می‌افزاید.

شخصیت ساختمان ، بهره وری انرژی ، سپر در مقابل عوامل طبیعی ، عایق نور و صدا ، امنیت و … برخی از مباحث نمای ساختمان می باشند .

 

نمای شیشه ای دوجداره  Double glass façade

نمای شیشه ای دوجداره

 

انتخاب شیشه مناسب برای کنترل نور و انرژی:

برای کتنرل نور و انرژی ورودی به ساختمان ، می توان با انتخاب شیشه مناسب ، میزان نور ورودی و همچنین ورود و خروج انرژی از ساختمان را کنترل و آرامش ساکنان را تامین نمود.

شیشه های رنگی:

این نوع شیشه در مقایسه با شیشه معمولی بخش بیشتری از نور را جذب و یا بازتابش می دهد.

شیشه های رفلکس:

این نوع شیشه بخش وسیع تری از طیف های مختلف را باز می تاباند و در کنترل نور و انرژی بسیار موثر است.

شیشه های دو جداره:

این نوع شیشه به طراحان امکان می دهد که با انتخاب انواع شیشه های پیش گفته شده و استفاده از آنها در جداره ها ، از توانایی کامل انواع شیشه های فوق به صورت ترکیبی استفاده نماید.

استفاده از شیشه دو جداره موجب کاهش اتلاف انرژی به روش رسانش شده و به علت وجود فاصله بین دو جداره ، میزان انتقال انرژی به روش جا به جایی نیز فوق العاده اندک است.

شیشه های لمینیت:

این نوع شیشه مانع عبور ۹۹ درصد از پرتوهای مضر ماوراء بنفش است در حالی که نور مرئی و مادون قرمز را از خود عبور می دهد.
این نوع شیشه با نام تجاری P-Lam توسط شرکت پرتو نما ارائه می شود.

شیشه Low-E :

این شیشه پرتوهای گرمازای مادون قرمز را بازتاب نموده و در عین حال نور مرئی را از خود عبور می دهد. با انتخاب درست این نوع شیشه می توان در مناطق گرمسیری از ورود گرمای محیط بیرون به داخل ساختمان جلوگیری نمود.
بالعکس در مناطق سردسیر انتخاب این نوع شیشه سبب عدم خروج انرژی حرارتی داخل ساختمان به محیط بیرون می شود.

 

شرکت نما فراز مهرزاد  طراح و مجری انواع نمای کامپوزیت ، نمای شیشه ای ، نمای اسپایدر ، نمای فریم لس ، نمای لامل ، نمای کرتین وال  و یونیتایز می باشد. همچنین ما  طراح و مجری نرده شیشه ای و درب و پنجره آلومینیومی UPVC می باشیم.  برای هماهنگی جلسه و مشاوره طراحی نمای ساختمان با ما تماس بگیرید.

ما را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید.

Visits: 309

Call Now Button