نما فراز مهرزاد

درب و پنجره upvc

 عموم پنجره های دو جداره upvc، پروفیل هستند. پس قیمت درب و پنجره upvc – آلومینیومی به پروفیلی که در سازه آنها بکار رفته است. در نتیجه هر چه قیمت پروفیل بالاتر باشد، قیمت پنجره دو جداره نیز بالاتر است.

کاربرد درب و پنجره upvc – آلومینیومی

برخی از تولیدکنندگان upvc برای کم کردن قیمت از پروفیل‌های ضعیف برای در و پنجره استفاده می کنند. در واقع  محصولات upvc چند فرم پروفیل مختلف برای قسمت‌های مختلف پنجره دارند که باید پروفیل مخصوص به هر قسمت استفاده شود تا پنجره از استحکام و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد. برای مثال پروفیل برای پنجره‌های بازسازی باید حتما پروفیل مخصوصی باشد که برای همین کار تولید شده است. عموما پروفیل‌های بازسازی گران‌تر از پروفیل های نوسازی هستند اما بعضی از فروشندگان برای جذب مشتری و پایین آوردن قیمت ها از پروفیل‌های نوسازی به جای بازسازی استفاده می‌کنند که کیفیت کار را به شدت کاهش می دهد.

بعضی وقت ها از پروفیل پنجره برای در های بالکن استفاده می شود که باعث افت کیفیت کار شده و قطعا پروفیل هایی که برای پنجره ها استفاده می شود استحگام کافی برای فریم در ها را ندارند. یکی از رایجترین مشکلات محصولات دو جداره upvc انحنای پروفیل‌ است. این مشکل زمانی به‌وجود می‌آید که بعضی از تولیدکننده محصولات upvc از گالوانیزه در داخل پروفیل استفاده نمی کنند. گالوانیزه ۵۰ درصد از استحکام پروفیل upvc را تامین می‌کند اما برخی از تولیدکنندگان به منظور کاهش قیمت‌ها گالوانیزه‌ را حذف می‌کنند.که باعث می شود ۷۰ درصد از کیفیت محصولات upvc کم شود وخطرات مالی و جانی برای استفاده کنندگان داشته باشد.

upvc

 

انواع درب و پنجره upvc

طراحی در و پنجره های upvc  مهم است و باید در انتخاب طرح قاب‌ها و بازشوها دقت کرد. پنجره‌های upvc در فریم های ثابت و بازشوها قیمت‌های مختلفی دارند که دقت در طراحی و کاربرد هر پنجره در هزینه ها صرف جویی زیادی کرد چون در برخی از فریم ها نیازی به بازشو نداریم. در واقع دقت نکردن به طراحی و کاربری در و پنجره upvc، باعث صرف هزینه‌های هنگفتی می شود. از دیگر مباحثی که در طراحی مهم است، توجه به حریم بازشوی هر فریم است. طراحی درست عرض و ارتفاع باعث می‌شود تا حریم پنجره تداخلی با  پرده، شیرهای سینک آشپزخانه و دیگر موانع احتمالی نداشته باشد تا از هزینه‌های باز طراحی جلوگیری شود.

یراق آلات در و پنجره یو پی وی سی

یکی دیگر از مواردی که در قیمت دو محصول upvc اثرگذار است، یراق آلات پنجره‌ها upvc هستند. با کمال تاسف بعضی از تولیدکنندگان برای کاهش قیمت نهایی پنجره‌هایupvc، از یراق‌‌آلات متفرقه و غیر استاندارد استفاده می‌کنند. حتما بدانید که یراق‌آلات در پنجره‌ی upvc فقط در لولاها و دستگیره‌ها کاربرد ندارد بلکه دور تا دور فریم استفاده می‌شود تا بهترین کیفیت را در بسته شدن در و پنجره upvc داشته باشد. کاملا واضخ است که با استفاده از  یراق‌آلات متفرقه نه تنها کیفیت لازم را کاهش می دهیم، بلکه در مدت زمان کوتاه تری کل فریم را دچار مشکل می کند.

از دیگر عواملی که در قیمت پنجره upvc تاثیر دارد، استفاده نکردن از شیشه‌های دو جداره‌ی استاندارد است. شیشه‌ها به‌طور استاندارد باید دارای اسپیسر و کیفیت مرغوبی باشند و به‌صورت مکانیزه تولید شوند تا خطای انسانی موجب کاهش کیفیت آنها نشود. لازم به یادآوری است که قیمت شیشه‌های دو جداره‌ی مرغوب، تاثیر زیادی در هزینه‌های کل محصول ندارد اما لزوم استفاده از استاندارد مهم است. شیشه‌ها باید دارای گاز استاندارد آرگون میانی باشند. گاز آرگون از اصلی‌ترین عامل عایق‌سازی پنجره‌های دو جداره upvc است و باید در خرید آن دقت شود.

شیوه تولید درب و پنجره upvc – آلومینیومی

تولید کنندگان بسیاری در زمینه‌ی پنجره‌ی upvc  فعالیت می کنند و تعداد انگشت شماری از آنها دارای استاندارد لازم برای تولید واقعی هستند که محصولات را با ماشین‌آلات استاندارد و به شیوه‌ی مکانیزه تولید می‌کنند. بهتر است بدانید که تفاوت قیمتی تولید مکانیزه با تولید کارگاهی بر خلاف تصور عموم بسیار پایین است. زیرا در تولید مکانیزه دخالت نیروی انسانی بسیار کمتر است بنابراین دقت کار بسیار بالا می‌رود. از طرفی تولید انبوه، هزینه‌ی تولید را کاهش می دهد. پس چرا قیمت اکثر کارگاه ها بالاتر است؟ باید گفت که کارگاه ها به‌دلیل تولید محدود، به اجبار سود بالاتری از محصولاتشان می‌گیرند. در نتیجه با انتخاب کارگاه تولیدکننده غیر استاندارد، پنجره‌های دو جداره upvc را با کیفیت پایین‌تر و قیمت بالاتری خریداری می‌کنید.

قیمت پنجره های دو جداره یو پی وی سی رنگی

پنجره‌های upvc معمولا با پروفیل سفیدرنگ عرضه می‌شوند اما در صورت تقاضای مشتری می‌توان از پروفیل‌هایی به رنگ‌های دیگر نیز استفاده کرد. پروفیل‌های رنگی قیمت بالاتری از پروفیل سفید دارند. خوب است بدانید که پروفیل‌های رنگی upvc  به دو گروه پروفیل رنگی و پروفیل لمینیت تقسیم می‌شوند که هر کدام دارای مشخصات و قیمت خاص خود هستند. پس در مقایسه‌ی قیمت پنجره‌های upvc باید هر یک از پروفیل‌ها را با مشابه خود مقایسه کرد همچنین در نظر داشته باشید که همیشه قیمت کمتر بهتر نیست و باید به تمامی جوانب دقت شود.

 

پنجره upvc دو جداره و سه جداره

در مقایسه‌ی قیمت پنجره‌ی دو جداره‌ی upvc با  سه جداره‌ی upvc باید به چند فاکتور توجه کرد؛ یکی از این آیتم‌ها تفاوت قیمت پروفیل است البته تفاوت قیمت شیشه‌های دو جداره و سه جداره هم تاثیرگذار است اما به طور کلی تفاوت قیمت پروفیل دو جداره و سه جداره حدود ۲۰% می باشد.
باید در زمان سفارش پنجره‌ی سه جداره به تمامی نکات و شیوه‌ های استفاده از پروفیل خاص سه جداره توجه کنید و از فراموش نکنید که برای کم کردن قیمت نباید از پروفیل بی کیفیت در پنجره سه جداره استفاده کرد در این صورت درست است که  قیمت کاهش می یابد اما کارکرد سه جداره کاهش پیدا می کند.

 

شرکت نما فراز مهرزاد  طراح و مجری انواع نمای کامپوزیت ، نمای شیشه ای ، نمای اسپایدر ، نمای فریم لس ، نمای لامل و کرتین وال می باشد. همچنین ما  طراح و مجری نرده شیشه ای و درب و پنجره UPVC می باشیم.  برای هماهنگی جلسه و مشاوره طراحی نمای ساختمان با ما تماس بگیرید.

 

ما را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید.

Visits: 79

Call Now Button